انتخابات نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین برگزار می‌شود

رییس کمیته اجرایی انتخابات شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین از برگزاری ششمین دوره انتخابات نظام مهندسی در روز جمعه ۱۹ خردادماه  خبر داد.

مسعود محصص مستشاری رییس کمیته اجرایی انتخابات شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گفت:: ۳۴ نفر از مهندسان کشاورزی برای کسب کرسی شورای نظام مهندسی کاندید شده اند.

وی با بیان اینکه نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین دارای سه هزار عضو است، گفت:  از این میان یک هزار و ۸۰ نفر از مهندسانی که حق عضویت پرداخت کرده و پروانه آن‌ها تمدید شده است، حق رای دادن خواهند داشت.

محصص مستشاری بیان کرد: در نهایت هفت نفر از کاندیدا به عنوان عضو اصلی، دو نفر به نمایندگی از سازمان جهاد کشاورزی،   یک نفر به نمایندگی از محیط زیست و یک نفر به نمایندگی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که در مجموع ۱۱ نفر خواهند شد، اعضای ششمین شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین را تشکیل می‌دهند.

این مسئول بیان داشت: در صورت حضور اعضا و تایید حد نصاب برای برگزاری انتخابات، فرآیند ثبت آرا آغاز شده و در پایان همان روز پس از شمارش آرا اقدامات بعدی برای تایید نهایی در دستور کار قرار می‌گیرد.

 رییس کمیته اجرایی انتخابات شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین خاطرنشان کرد: در راستای اجرای ماده ۱۵ آیین نامه اجرایی قانون تأسیس سازمان و نیز بند (ج) ماده ۱۸ همان قانون مجمع عمومی عادی انتخابات در روز جمعه ۱۹ خرداد ماه راس ساعت ۹ صبح در محل سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار